השוואה בין Maya ל- Maya LT

 

מתלבטים אם לרכוש Maya או גרסת Maya LT?
בשביל זה אנחנו כאן!

להלן השוואה בין מכלול האפשרויות של התכנות השונות על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת: איזו מהתכנות מהווה את הפתרון הנכון יותר לעבודת התכנון שלכם:

מאפיין

תוכנת Maya 

תוכנת Maya LT
במשפט אחד...

התוכנה מאפשרת להגשים את החזון שלך במידול, אנימציה, תאורה ו- VFX באמצעות תוכנת תלת מימד

כלי תלת מימד מקצועיים במחיר שמתאים לתקציב של יוצרי משחקי דו מימד בקלות ובמהירות

מתאימה לשימוש

  • מידול תלת מימד
  • אנימציה, תאורה ו- VFX
     
  • מידול תלת מימד

 

3D modeling

 

 

  • סט כלים לפיסול
  • תזרימי עבודה ליצירת צורות
  • תזרים עבודה למידול מואץ NEX
  • כלי להפחתת פוליגונים
  • לולאות קצה וטבעת
  • תמיכה ב- OpenSubdiv
  • כלי סימטריה מבוססי טיפולוגיה
  • כלי לשרטוט מרובע
  • כלי Multicut
  • בחירת צבע
  • אפקטים לצבע של Maya
  • סט כלים לפיסול 
  • תזרימי עבודה ליצירת צורות
  • תזרים עבודה למידול מואץ NEX
  • כלי להפחתת פוליגונים
  • לולאות קצה וטבעת
  • תמיכה ב- OpenSubdiv
  • כלי סימטריה מבוססי טיפולוגיה
  • כלי לשרטוט מרובע
  • Multicut tool
  • בחירת צבע

 

UV & texturing workflows

  • תזרימי עבודה מתקדמים ב-  UV
  • פריסת תלת מימד משולבת
  • תמיכת UV מרובה
  • ערכות UV Per-instance
  • כלי צביעה בטקסטורת תלת מימד
  • ספריית טקסטורות פרוצדורליות של חומרים
  • טקסטורות פרוצדורליות בדו ותלת מימד
  • תמיכה בקבצי PSD
  • העברת מפות
  • תזרימי עבודה מתקדמים ב-  UV
  • פריסת תלת מימד משולבת
  • תמיכת UV מרובה
  • ערכות UV Per-instance
  • כלי צביעה בטקסטורת תלת מימד
  • ספריית טקסטורות פרוצדורליות של חומרים
  • טקסטורות פרוצדורליות בדו ותלת מימד

 

3D animation & rigging

  • עורך זמן
  • עורך גרפי מעודכן
  • עורך גיליונות מידע
  • מערכת אנימציה לכל הגוף- HumanIK
  • RIG מהיר
  • הערכת RIG מקבילה
  • כלי מפתח Set-driven
  • שבילי תנועה הניתנים לעריכה
  • אילוצי נקודה, מכוונים ואריינטציה
  • אילוצי אב
  • אילוצי Pole vector
  • אילוצים בקנה מידה, אילוצי גאומטריה, אילוצים רגילים ואילוצי משיק
  • שמירה וטעינה של קבצי אנימציה ATOM
  • שכבות  אנימציה ללא  הגבלה
  • עורך זמן
  • עורך גרפי מעודכן
  • עורך גיליונות מידע
  • מערכת אנימציה לכל הגוף- HumanIK
  • RIG מהיר
  • הערכת RIG מקבילה
  • כלי מפתח Set-driven
  • שבילי תנועה הניתנים לעריכה
  • אילוצי נקודה, מכוונים ואוריינטציה
  • אילוצי אב
  • אילוצי Pole vector

 

 

Motion graphics
  • סט כלים ל- Motion graphics
  • 3D Type
  • זרימת עבודה גרפית וקטורית משופרת
 

Animation deformation

  • דפורמציה לא לינארית
  • דפורמציה Lattice
  • דפורמציה ערבוב צורות
  • דפורמציה Point-on-curve 
  • דפורמציה מרקם
  • דפורמציה Shrink-wrap
  • Geodesic voxel skinning
  • מפת חום
  • Paint skin weights
  • דפורמצית Cluster
  • כלי החלפת גיאומטריה
  • דפורמציה  Delta Mush
  • מערכת דפורמציה Maya Muscle
  • דפורמצית קמטים
  • דפורמצית עיטוף
  • דפורמצית פיסול
  • דפורמצית שינוי עדין
  • דפורמציה Jiggle 
  • דפורמצית Wire 
  • דפורמציה לא לינארית
  • דפורמציה Lattice
  • דפורמציה ערבוב צורות
  • דפורמציה Point-on-curve 
  • דפורמציה מרקם
  • דפורמציה Shrink-wrap
  • Geodesic voxel skinning
  • מפת חום
  • Paint skin weights
  • דפורמצית Cluster

 

 

 

 

 

 

Camera sequencer


 
  • פריסה וניהול לריבוי מצלמות
  • עריכה רציפה לרשימת השמעה
  • Grease Pencil
 
Rendering & imaging
  • תמיכה ב- HLSL ו- CgFX 
  • אפקטים להצללה בזמן אמת DX11 
  • תמיכה  ב- Microsoft DirectX 11
  • ניהול צבע
  • ShaderFX
  • כלי Hypershade ו- Visor
  • מעבד Arnold
  • Render setup
  • מעבד וקטורי
  • חלון לעיבוד חומרה
  • Interactive photorealistic renderer -IPR
  • Toon Shader
  • Third-party viewport renderer override
  • תמיכה ב- HLSL ו- CgFX 
  • אפקטים להצללה בזמן אמת DX11 
  • תמיכה  ב- Microsoft DirectX 11
  • ניהול צבע
  • ShaderFX
  • כלי Hypershade ו- Visor

 

 

 

 

Dynamics & effects
  • פלטפורמת השפעות פרוצדורליות Bifrost
  • XGen arbitrary primitive generator
  • Maya Fluid Effects
  • Maya Fur
  • Maya nHair
  • Maya nParticles
  • Maya nCloth
  • Rigid and soft-body dynamics
  • Bullet Physics
 
Pipeline integration & tools
  • סקריפטים של MEL
  • ייצוא Send to Unity 
  • ייצוא Send to Unreal
  • ייצוא Send to Mudbox
  • כלים לייצוא משחק
  • אינטגרציית ענן
  • סקריפטים של Python
  •  כתיבת תוספים בהתאמה אישית עם SDK
  • יצירת אובייקט Maya בהתאמה אישית
  • התאמה אישית לממשק המשתמש עבור כלים קניניים
  • תמיכת Microsoft .NET API
  • טעינת תוספים וכלים מצד שלישי
  • כתיבת אובייקטים ותוספים מותאמים אישית באמצעות Maya C++ API
  • יצירת כלי ממשק משתמש בהתאמה אישית באמצעות Qt
  • Viewport 2.0 API
  • סקריפטים של MEL
  • ייצוא Send to Unity 
  • ייצוא Send to Unreal
  • ייצוא Send to Mudbox
  • כלים לייצוא משחק
  • אינטגרציית ענן
  • Access to Stingray game engine

 

 

 

 

 

Data & scene management tools
  • File Path Editor UI
  • Automatic 3D camera tracking
  • כלים להרכבת סצנה
  • תמיכת Alembic
  • הפניות לקובץ
  • עורך Node 
  • File Path Editor UI

 

 

 

תמיכת OS
  • Microsoft Windows
  • Mac OS X
  • Linux
  • Microsoft Windows
  • Mac OS X
הזמינו עכשיו MayaMaya LT