תכניות שירות בתוכנות AUTODESK

מגוון מסלולי שירות ותמיכה המותאמים לצרכי הלקוחות:

חטיבת TeamCAD מציע מגוון מסלולי תמיכה ושירותים מקצועיים ללקוחותיה, מסלולים ברכישת מנוי תמיכה שנתי ברמות שונות, רכישת חבילת קריאות מראש או קריאות חד פעמיות על פי זמן.

חטיבת TeamCAD מאפשרת ללקוחותיה לפנות למרכז השרות והתמיכה באמצעות הטלפון, האימייל או באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט שלנו וליהנות מתמיכה 360 אישית המאפשרת להשתמש בפתרון התוכנה ביעילות ולקבל מענה מהיר יותר לכל בעיה שעלולה לעכב את הפרויקט.

גמישות במענה לכל צורך, בין אם מדובר בהתקנת תוכנה ו/או חומרה או בתמיכה במערכות CAD, שירותי התמיכה שלנו בחומרה, מערכת הפעלה או התקנת תוכנה גמישים ויש לנו מענה מתאים לכל צורך. אם צריך ייעוץ בענייני תצורה רק מידי פעם נוכל להעניק לך גישה ספציפית למומחים מקצועיים ואם צריך שירות בהיקף של מחלקת IT מלאה שירותי התמיכה המנוהלים שלנו יתאימו לך הרבה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את סוג התמיכה המתאים לדרישות העסקיות ולתת לנו לבצע את העבודה עבורך ביעילות מקסימאלית ובמלוא האחריות

המשכיות עסקית , צמצום זמני השבתה וסיכונים

ההסתגלות לעבודה עם תוכנה חדשה עלולה להיות כרוכה בהשבתת שגרת העבודה מעת לעת והמהנדסים המנוסים שלנו יכולים לצמצם זמני השבתה מעין אלה למינימום. שירותי התכנון וההתקנה המקצועיים שלנו מונעים בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהתקנה לא נכונה של יישומים, ספריות תוכן חסרות, תחנות עבודה דלות ביצועים וכדומה. בנוסף לכך המומחים שלנו מסייעים למנוע סיכונים שנובעים מהסתגלות לקויה, תכונות ומאפיינים חסרים ו/או רישוי בעייתי.

שירות איכותי בפריסה ארצית

מערך השירות של חטיבה TeamCAD פועל בפריסה ארצית ומידי יום מעניק שירותי HelpDesk לעשרות לקוחות בתחומי אדריכלות, בנייה, מיפוי, GIS, מכונות, עיצוב תעשייתי, תשתיות והנדסה אזרחית. 
כאנשי מקצוע האמונים על תמיכה במוצרים מתקדמים מסוגם, מערך השירות מונה גלריה אנושית של מומחים בעלי ידע מקיף, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה דרישות השוק,  צרכי הלקוחות והאתגרים עימם הם מתמודדים. 
במסגרת שירותי ה HelpDesk שלנו אנחנו ערוכים לטפל במסירות בכל פניה ולספק פתרון יעיל לבעיות שונות, במגוון רחב של סוגיות ובזמני אספקה בהתאם לצורכי הלקוח ולתנאי חוזה השירות. זאת, תוך מחויבות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר והקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות השירות.

 

שירות ותמיכה במסלול מנוי שנתי

TEAMCAD

TEAMCAD

VIP

AUTODESK

תמיכת יצרן בלבד

זמן המתנה עד למקסימום של4 שעות2 שעות

32 שעות בהתאם לחומרת הקריאה

תמיכה בעבריתכלולכלוללא כלול
פנייה באמצעות הטלפוןכלולכלול

יש לתאם שיחה מול נציג

פנייה באמצעות מייל

כלולכלול

לא כלול

פנייה באמצעות אתר החברה

כלולכלולכלול
ייעוץ בתכנון, הקמה וניהול שוטף של מערכות Autodesk בארגוןכלולכלוללא כלול
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות כלולכלול

לא כלול

אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה כלולכלוללא כלול
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנהכלולכלוללא כלול
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרהכלולכלולכלול
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח"כלולכלולכלול
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT  לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk כלולכלוללא כלול

גישה ליותר מ- 30 הדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנה

כלול

Autodesk+ TeamCAD

כלול

Autodesk+ TeamCAD

Autodesk

בלבד

גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk 

כלולכלולכלול

עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמיים

כלולכלוללא כלול
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk  כלולכלולכלול
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועיםכלולכלוללא כלול
אבחון בעיות מידוללא כלולכלוללא כלול
הסבר על  התפעול ההדדי בין תוכנות שונותלא כלולכלוללא כלול

קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות

לא כלולכלוללא כלול

ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים

לא כלולכלוללא כלול

תמיכה במשרדי הלקוח*

לא כלולכלוללא כלול

תמיכה במשרדי תים*

לא כלולכלוללא כלול

התקנות תוכנה חדשה *

לא כלולכלוללא כלול

 

מסלולי שרות תמיכה נוספים:

תמיכה טלפונית לפי פרקי זמן של 15 דקות (75 ₪ ל- 15 דקות ) חיוב בסוף כל חודש בכפוף לחתימת הלקוח על הסכם מתאים.
תמיכה טלפונית לפי קריאה ,חיוב לפי חצי שעה ברכישה של 10 קריאות בעלות של 250 ₪ לקריאה.(תשלום מראש ומימוש עד שנה מרגע הרכישה)

 הערות מסלול VIP  *:

תמיכה בבית הלקוח - במקרה שהסוגיה לא נפתרה באמצעות התמיכה הטלפונית או ההתחברות מרחוק תתואם הגעת מומחה תמיכה לאתר הלקוח. (נדרש אישור מנהל בתים לפני הגעה ללקוח).
תמיכה במשרדי תים - במקרה של אי יכולת מתן תמיכה ע"י טלפון או הגעה למשרדי הלקוח, ניתן יהיה לקבל תמיכה במשרדי תים (נדרש אישור מנהל, בתאום).
התקנות הינן של תוכנה חדשה או תוכנה שהתקבלה באמצעות מנוי התחזוקה.
תמיכת VIP אינו תחליף להדרכה.

 מערך השירות זמין בשעות הפעילות:

בימים א'-ד' בין השעות 08:30-17:30 ובימי ה' בין השעות 08:30 עד 16:30
פניות שיתקבלו עד השעה 15:00 ייענו תוך 3 שעות.
פניות שיתקבלו אחרי השעה 15:00 ייענו למחרת היום (למעט בימי שישי, שבת וערבי חג).